Wednesday, May 7, 2008

Hari Ibu...

Tak lama lagie..hari ibu akan menjelma lagie..kali ini genaplah hampir 2 tahun ibuku tiada..kalau selama ini..bisa aku menghadiahkan sesuatu untuknya...ingat lagie pada saat terakhir aku menghadiahkannya sebuah beg tangan utknya..itulah kali terakhir aku berbuat demikian..
Kini segalanya dalam kenangan..tiada apa yg dpt kuucapkan.tiada sapa yg dapat dengar rintihan ku lagie..kerana mu sudah tiada disisi..
...saban pagie kuputar radio...topik hangat yg biasa akan kedengaran mengenai ucapan harie ibu/...mendengar gelagat para pendengar yg mempunyai ibu..membuatkan aku terasa hatie..membuatkan aku bersedih hatie ..dan membuatkan aku teringat padanya...tapie apakah daya..itulah takdirnya..itulah hakikatnya..
padamu teman..dikala ini..andai ibumu ada didunia..hargainyalah..sayangilah..kerana pabila ia sudah tiada...tiada apa yg dapat kalian lakukan lagie...


APAPUN SELAMAT HARIE IBU UNTUK MEREKA YANG BERGELAR IBU

No comments: