Monday, January 14, 2008

14 January 2008

Hari ini 14 January....dapat aku kembali membuka blog ini untuk menulis sesuatu...harie ini aku terasa amat boring dan membosankan betul..tak tahulah kenapa tiba2 mood nie tak tentu arah...mungkin byk benda yang aku fikirkan..mungkin banyak masalah yang perlu aku selesaikan...
Inilah yang dikatakan jiwa kacau..jiwa sengsara..jiwa berduka..jiwa tertekan dan juga sebagainya yang sewaktunya...
Empph...aku cuba mengawal perasaanku..aku cuba berfikiran secara positif..aku cuba mencari ketenangan..harapan ku semoga aku kembali kepada normal..
......
kurasa dunia ini bergetar..ku rasa alam ini bergema
ku rasa hati ini seperti dihiris sembilu tajam...
ku rasa jiwaku seperti di sentap..
entahlah...mungkin ini hakikat dunia..
mungkin ini pembalasan
mungkin ini suatu petanda..
mungkin jua suatu peringatan..
kuharap
ku kan terima..
ku kan meneroka kehidupan ini
ku kan mengawal hati ini
untuk suatu keinsafan...

No comments: