Monday, January 7, 2008

Niatku...

Untukmu kalian..untukmu kawan..mulai harie ini aku akan mula menulis cerpen untuk tatapan semua..ini adalah minatku dari kecil lagie..dari dulu aku memang bercita-cita untuk menjadie seorang penulis...aku selalu menyimpan niat untuk menghasilkan buku hasil tulisan diriku sendiri...tapie kerana kesuntukkan masa..kerana kurang pendedahan ..maka terpaksalah aku menguburkan niat ku untuk menulis....


Tapi mulai hari ini .kerana minat..kerana niatku..kerana cita-citaku..aku akan bertekad untuk menulis...walaupun tidak mempunyai pengetahuan untuk menulis secara formal...namun aku akan mencuba..kata orang tak cuba..memang lah tak tahu..kalau tak dimulakan setapak manakah langkah yan lain akan bermula...

Apapun aku akan mencuba..untuk menghasilkan tulisan yang terbaik...andai ada kurang..andai ada silapnya..andai ada kepincangan..harap beri sedikit komen..

.........................................................................................................................................................................


Dikala ini...minda ku memberontak...

mengukir rentak untuk mencari suatu kepuasan,,

Dimasa ini..hatiku membisik...

mengapa perlu..memendam rasa...

mengapa perlu..mengongkong jiwa..

Disaat ini..mulutku berkata..

aku kena bermula segalanya...

aku kena tekad melakukannya..

aku boleh laksanakannya..

aku boleh mencapainya..

aku pasti mencubanya....

untuk suatu harapan yang ku impikan selama ini...

No comments: