Thursday, June 19, 2008

AKU...

SEKUNTUM MAWAR PUTIH...INSPIRASI SEJUTA HATI LARA





Aku

Di Sebalik Senyuman Ini,
Tersembunyi 1001 Misteri,
Suka Duka Ku Hadapinya Sendiri,
Tanpa keluarga,
Tanpa Sahabat,
Dan Tanpa Kekasih Hati,

Hidupku Ini Terasa Amat Sunyi,
Ingin Mencari Kekasih Hati,
Untuk Mengubat Luka Di Hati,

Tetapi....
Aku Belum Bersedia Lagi,
Untuk meneruskan Kehidupan Ini,
Dengan Kekasih Yang Di Sayangi,
Aku Takut...
Kenangan Lama Berulang Kembali,

Sehingga Kini...
Diari Dan Sebatang Pen Peneman Diri,
Untuk Meluahkan Rasa Di Hati,

Aku Hanya berdoa kehadirat Ilahi,
Supaya Diri Ini Tidak Sunyi Lagi,
Untuk Meneruskan Kehidupan Ini,
Yang Tidak Tahu Kesudahannya Nanti


TERIMA KASIH UNTUK MU KAWAN

2 comments:

fusarium solani said...

Salam,
Abang Farouq,

Mawar putih mampu jadi lain warna
Andai diletak dalam air berona....

farouq said...

tq