Thursday, July 3, 2008

cinta dalam hati

SeHariE DUA ini aDa ciTer dan ByK PerkArA YANg bERLaKu..Tapie sukaR utk DiungkapKAN...Oh yea Ingin AKU berKongsi sesuatu...KisaH KWN LAMAku yang ada Perasaan Cinta YANG Sukar untuk dIuCapkan,,,,alah cinta Dlm hati lah kiranya...hehehheHEHE..

Semalam dok telepon aku dok bercerita tentang perasaan dia pada seseorang...jenuh aku mendengar..dalam hati seronoklah juga...kesian pakcik nie ..ada perasaan gemuruh untuk luahkan hati....aku cakap ngan dia ..kalau ko dok malu..memanglah melepas...kalau ko dok diam..tentu akan memendam rasa...hehehehhe,,,Apapun aku ckp ngan dia..andai kena kebas ngan orang lain...memndam rasa lah kiranya...betul tak....

HEHEHHE..Bagie Aku seMUANYA ada betulnyya...mcm aku pernah kena suatu ketika dulu ada memndam rasa kat satu aweq nie ..tapie sebab lambat bebeno..malu sesangat..jaga macho terlampau terlepas aKhirnya...TAPIE AKU NIE berfiKIRAN POSITIF..TERLEPAS BERMAKNA Tiada Jodoh..hehehehehe...Apapun aku gembira dengan jalan hidUP KU....Kadangkala Seronok juga Memikir APA yg Telah berlaku diMasa Lalu...sekarang sekurang-kurangnya aku ada pengalaman yang boleh dikongsi ngan kawan aku tue...
Bila terdengar lirik lagu nie teringat ekmbali kisah lama...hahahahah..teringat lah pula bila mendengar nyanyian kumpulan ungu nie....


Ungu - Cinta Dalam Hati

Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dengan hidupmu
Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku
Reff:
Ku ingin kau tahu
Diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu
Hingga ujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja





Betul tak....fikir-fikirkanlah...untukmu teman untukku awan kalau ada perasaan cinta itu ..luahkan ajerla..tak perlu nak pendam dalam hati...kelak binasa diri

1 comment:

fusarium solani said...

he!he! sapa kawan abang farouq tue..he!he!

tuan empunya blog sendiri macam mana?
bila lagi..